I - VI,VII
V - VI
10 - 02 h.
10 - 03 h.
+371 67363663

PALĪDZĪBA

  1. Kas ir foodout.lv?
    Foodout.lv dod klientiem iespēju ar dažiem peles klikšķiem no izvēlētā restorāna droši un vienkārši pasūtīt ēdienu uz mājām vai biroju.
     
  2. Kā pasūtīt ēdienu no foodout.lv?​
    1. Izvēlieties pilsētu (Rīga) un norādiet ielu, kurp vēlaties, lai ēdiens tiktu piegādāts;
    2. No piedāvātā restorānu saraksta izvēlieties sev pieņemamāko;
    3. No piedāvātās restorāna ēdienkartes izveidojiet sev vēlamo grozu un nospiediet „Pasūtīt”;
    4. Ievadiet nepieciešamos datus un apstipriniet pasūtījumu;
    5. Uzgaidiet, kamēr restorāns apstiprinās Jūsu pasūtījumu, un ēdiens ir jau ceļā!
       
  3. Kādi ir norēķināšanās veidi?
    Pie katra restorāna ir norādīti norēķināšanās veidi.
     
  4. Kādi restorāni ir pievienojušies foodout.lv?
    Mums pievienojas restorāni dažādām gaumēm. Varat izvēlēties no ķīniešu, itāļu, lietuviešu, indiešu, taizemiešu un daudzām citām virtuvēm.
     
  5. Vai varu pasūtījumu izņemt pats restorānā?
    Jā, varat.
     
  6. Cik ātra būs ēdiena piegāde?
    Atkarībā no restorāna, no pasūtījumu daudzuma un Jūsu adreses attāluma no restorāna, pasūtījuma piegādes laiks var mainīties. Vidējais piegādes laiks – viena stunda.
     
  7. Kā varu zināt, ka mans pasūtījums ir pieņemts?
    Jūs saņemsiet apstiprinājumu e-pastā, kā arī visu pasūtījuma laiku varat vērot sava pasūtījuma statusu.
     
  8. Vai varu vienā grozā ievietot ēdienus no vairākiem restorāniem?
    Šobrīd nē, bet jau tuvākajā laikā būs iespējams veikt pasūtījumu no vairākiem restorāniem vienlaikus.
     
  9. Vai Jūsu mājaslapa ir droša? Vai varu būt par to pārliecināts?
    Mūsu mājaslapa ir droša, izmantojam jaunākās tehnoloģijas, kuras nodrošina Jūsu datu drošību. Mēs garantējam mājaslapas drošību.
     
  10. Kur ir mans ēdiens?
    Visa pasūtījuma laikā varat sekot savam pasūtījuma statusam. Ja tomēr rodas jautājumi, sazinieties ar restorānu.
     
  11. Kā man atcelt pasūtījumu?
    Sazinieties ar restorānu vai zvaniet mums uz klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni +371 67363663
     
  12. Kā varu mainīt savu pasūtījumu?
    Ja ēdiens vēl nav sākts gatavot, varat mainīt pasūtījumu. Sazinieties ar restorānu vai zvaniet mums uz klientu apkalpošanas nodaļu.
     
  13. Kur varu nosūtīt savu atsauksmi?
    Varat sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni +371 67363663 vai atsūtīt savu atsauksmi uz e-pastu info@foodout.lv.
  14. Vai varu atcelt savu pasūtījumu?
    Ja ēdiens vēl nav sākts gatavot, varat piezvanīt uz restorānu, kura tālruņa numuru saņemsiet e-pastā vai atradīsiet restorāna informācijas sadaļā. ­­­­­­

Foodout.lv Tavā kabatā!

Pasūti ēdienu uz mājām vai ofisu no sava iPhone vai Android telefona. Lejupielādē bezmaksas aplikāciju!