PALĪDZĪBA

{{ faq_video }}

  1. Kas ir Foodout.lv?
    Foodout.lv ir ēdienu pasūtīšanas un piegādes platforma, kas dod ikvienam klientiem iespēju ar dažiem peles klikšķiem no izvēlētā restorāna droši un vienkārši pasūtīt ēdienu uz mājām vai biroju Rīgā. Apvienojam vairākus Rīgas restorānus, kafejnīcas, bistro un konditorejas vienuviet!
  2. Kā pasūtīt ēdienu no Foodout.lv?​
    1. Izvēlies pilsētu (Rīga) un norādi ielu, kurp vēlies, lai tavs pasūtījums tiktu piegādāts;
    2. No piedāvātā restorānu saraksta izvēlies sev pieņemamāko;
    3. No piedāvātās restorāna ēdienkartes izveido sev vēlamo grozu un nospied „Pasūtīt”;
    4. Ievadi nepieciešamos datus un apstipri pasūtījumu;
    5. Uzgaidi, kamēr restorāns apstiprinās Tavu pasūtījumu. Pēc neilga brīža Tavs ēdiens ir jau ceļā!
  3. Kādi ir norēķināšanās veidi?
    Pie katra restorāna ir norādīti norēķināšanās veidi. Vari norēķināties gan skaidrā naudā, gan ar kredītkarti.
  4. Kādi restorāni ir pievienojušies Foodout.lv?
    Mums pievienojas restorāni dažādām gaumēm. Var izvēlēties no ķīniešu, itāļu, amerikāņu, indiešu, taizemiešu un daudzām citām virtuvēm. Turklāt var pasūtīt ne tikai siltos ēdienus, bet arī kūkas un kliņģerus svētku galdam!
  5. Vai varu pasūtījumu izņemt pats restorānā?
    Jā, vari. Lai to izdarītu, jāizvēlas "līdzņemšas" opcija.
  6. Cik ātra būs ēdiena piegāde?
    Atkarībā no restorāna, no pasūtījumu daudzuma un Tavas adreses attāluma no restorāna, pasūtījuma piegādes laiks var mainīties. Vidējais piegādes laiks – viena stunda.
  7. Kā varu zināt, ka mans pasūtījums ir pieņemts?
    Tu saņemsi apstiprinājumu e-pastā un īsziņā, kā arī visu pasūtījuma laiku vari vērot sava pasūtījuma statusu mobilajā aplikācijā.
  8. Vai varu vienā grozā ievietot ēdienus no vairākiem restorāniem?
    Šobrīd nē, bet jau tuvākajā laikā būs iespējams veikt pasūtījumu no vairākiem restorāniem vienlaikus.
  9. Vai Jūsu mājaslapa ir droša? Vai varu būt par to pārliecināts?
    Mūsu mājaslapa ir droša, izmantojam jaunākās tehnoloģijas, kuras nodrošina Tavu datu drošību. Mēs garantējam mājaslapas drošību.
  10. Kur ir mans ēdiens?
    Visa pasūtījuma laikā vari sekot savam pasūtījuma statusam mobilajā aplikācijā. Ja tomēr rodas jautājumi, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas operatriem pa +371 67363663, viņi visoperatīvāk noskaidros situāciju.
  11. Kā man atcelt pasūtījumu?
    Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni +371 67363663.
  12. Kā varu mainīt savu pasūtījumu?
    Ja ēdiens vēl nav sākts gatavot, vari mainīt pasūtījumu, bet ne ilgāk kā 7 minūtes pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni +371 67363663, lai uzzinātu, vai vari to darīt.
  13. Kur varu nosūtīt savu atsauksmi?
    Pēc pasūtījuma saņemšanas saņemsi anketu savā e-pastā ar lūgumu aizpildīt nelielu aptauju par savu pieredzi ar Foodout.lv vai arī vari atsūtīt savu atsauksmi uz e-pastu info@foodout.lv.
  14. Vai varu atcelt savu pasūtījumu?
    Ja ēdiens vēl nav sākts gatavot bet ne ilgāk kā 7 minūtes pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni +371 67363663, lai uzzinātu, vai vari to darīt.

Foodout.lv Tavā kabatā!

Pasūti ēdienu uz mājām vai ofisu no sava iPhone vai Android telefona. Lejupielādē bezmaksas aplikāciju!